Статті

Кльоц… кльоц … перемикаю канали. Реклама … реклама…… реклама … кліпи з голими дівчатами… подивлюсь… кльоц… реклама… ще раз реклама…. реклама посеред кіно… Кіно… О_0 … ненавиджу, коли рекламу переривають кіно(… вимикаю телевізор. Човгаю в інтернет… розсилка, медійні монстри будуть піднімати на 50% платню за рекламу… хм?! Чому?

Починається звичайне блеяння про ріст бакса і як важко жити, і не конвертованість цін на рекламу згідно цього ж бакса, хоча, яке відношення бакс має для внутрішнього ринку, я зрозуміти не можу. Єдина правильна думка, яка виникає, це відсікання зайвих клієнтів ціновою політикою – краще менше, але дорожче, ніж багато і дешево. Ні в якому разі не можу їх засуджувати, адже доїти 2-3 великі компанії значно вигідніше, ніж 20 маленьких. Той, хто має бюджети, все одно буде платити, навіть, якщо це буде дорожче на 100%.

Детальніше...

Сьогодні на українському ринку BTL використовується як інструмент швидкого збільшення продажів, або як те, що на розвинених ринках називають trade marketing. Це означає, що BTL використовують лише як маркетингові акції, дегустації у точках продажу, як спосіб «витягнути» товар, допомогти дистриб’юторам. На заході і взагалі на ринках, де розвинуті рекламні послуги,

BTL використовують як основний метод комунікації. BTL – це всі нестандартні види реклами. Чи то величезний м’яч, що розбиває автомобіль у рекламі NIKE, чи флешмоби, різноманітні іміджеві акції, «street art», тощо.

Детальніше...

Приблизно в середині ХХ століття керівник однієї японської компанії складав кошторис майбутніх витрат на маркетинг, концепцію якого сини Ямато щойно запозичили в країни-переможниці (США). Включивши в цей кошторис відомі з підручника по маркетингу елементи (реклама в пресі, на телебаченні й радіо, PR, розробка нової упаковки й т.п.),

він підрахував витрати, підвів риску. А потім раптом пригадав, що не врахував ще кошти, потрібні на роздавання безплатних зразків товару, на організацію міського свята, де люди куштуватимуть вироблену його компанією продукцію, — про неї підручник мовчав. Полічивши всі ці додаткові витрати, він склав остаточний кошторис. Так виник термін BTL (below the line) — «те, що під рискою».

Детальніше...

Міністерство охорони здоровя попереджає BTL-реклама є шкідливою для ваших конкурентів